Захист прав споживачів

Дата: 20.06.2019 11:08
Кількість переглядів: 583

Захист прав споживачів

 

З метою удосконалення інформації у сфері захисту прав споживачів та враховуючи рекомендації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України розміщується для висвітлення актуальних питань у сфері захисту прав споживачів наступна інформація:

- законодавство у сфері захисту прав споживачів, зокрема Закон України від 12.05.1991 № 1023 «Про захист прав споживачів» детальніше

- розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №217-р «Про схвалення концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»детальніше,

- розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»детальніше,

- постанову Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 №833 «Про затвердження порядку провадження  торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»детальніше ,

- постанову Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 №667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів»детальніше .

 - вимоги до роботи закладів ресторанного господарства детальніше

Органи місцевого самоврядування, відповідно до ст.28 Закону України «Про захист прав споживачів», створивши при їх виконавчих органах структурні підрозділи з питань захисту прав споживачів, мають право:

1) розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту прав споживачів;

2) аналізувати договори, що укладаються продавцями (виконавцями, виробниками) із споживачами, з метою виявлення умов, які обмежують права споживачів;

3) у разі виявлення продукції неналежної якості, фальсифікованої, небезпечної для життя, здоров'я, майна споживачів і навколишнього природного середовища терміново повідомляти про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, інші органи, що здійснюють контроль і нагляд за якістю і безпекою продукції;

4) у разі виявлення фактів реалізації продукції, яка не супроводжується необхідною, доступною, достовірною, своєчасною інформацією та відповідними документами, або продукції з простроченим строком придатності - тимчасово зупиняти реалізацію продукції до пред'явлення інформації, супровідних документів або припиняти її реалізацію;

5) готувати подання до органу, який видав дозвіл на провадження відповідного виду діяльності, для вирішення питання про тимчасове зупинення його дії чи про дострокове анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів;

6) подавати до суду позови щодо захисту прав споживачів.

 

 

Якщо вважаєте, що порушено Ваші права як споживача, звертайтеся до органів, що забезпечують захист прав споживачів:

 

Адреси і номери телефонів:

 

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Адреса: місто Рівне, вулиця Малорівненська, 91,Рівненська область, 33000

Телефон0362 633 630

 

УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

33028, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 5

 

Телефон 1: 0362221423

Телефон 2: 0362633855

Факс: 0362221423

 

Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області

 +38 (0362) 63-36-30 (приймальня) 
 +38 (0362) 26-67-13 (бухгалтерія) 
 33025, м.Рівне, вул.Малорівненська,91 
 vetmed@rivneprod.gov.ua

 

Управління захисту споживачів

 +38 (0362) 62-85-72 
 +38 (0362) 63-15-55 
 33010 м. Рівне, вул.Поповича,65а

 

 

http://www.city.kherson.ua/articles/zahist-prav-spozhivachiv?printable=1

 

https://vasylkiv.org/zaxist-prav-spozhivachiv/

 

 

 

ЗРАЗОК

Держпродспоживслужба України

вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001

 

ПІП скаржника

Адреса скаржника

Контактний телефон

e-mail

 

 

 

Скарга

 

10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн.

У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

  • копія звернення до суб’єкта господарювання,
  • копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
  • копія технічного паспорта;
  • тощо.

 

 

Дата                                                                                 Підпис 

Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь