Захист прав споживачів

Дата: 20.06.2019 11:08
Кількість переглядів: 606

Захист прав споживачів

 

З метою удосконалення інформації у сфері захисту прав споживачів та враховуючи рекомендації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України розміщується для висвітлення актуальних питань у сфері захисту прав споживачів наступна інформація:

- законодавство у сфері захисту прав споживачів, зокрема Закон України від 12.05.1991 № 1023 «Про захист прав споживачів» детальніше

- розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №217-р «Про схвалення концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»детальніше,

- розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»детальніше,

- постанову Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 №833 «Про затвердження порядку провадження  торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»детальніше ,

- постанову Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 №667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів»детальніше .

 - вимоги до роботи закладів ресторанного господарства детальніше

Органи місцевого самоврядування, відповідно до ст.28 Закону України «Про захист прав споживачів», створивши при їх виконавчих органах структурні підрозділи з питань захисту прав споживачів, мають право:

1) розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту прав споживачів;

2) аналізувати договори, що укладаються продавцями (виконавцями, виробниками) із споживачами, з метою виявлення умов, які обмежують права споживачів;

3) у разі виявлення продукції неналежної якості, фальсифікованої, небезпечної для життя, здоров'я, майна споживачів і навколишнього природного середовища терміново повідомляти про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, інші органи, що здійснюють контроль і нагляд за якістю і безпекою продукції;

4) у разі виявлення фактів реалізації продукції, яка не супроводжується необхідною, доступною, достовірною, своєчасною інформацією та відповідними документами, або продукції з простроченим строком придатності - тимчасово зупиняти реалізацію продукції до пред'явлення інформації, супровідних документів або припиняти її реалізацію;

5) готувати подання до органу, який видав дозвіл на провадження відповідного виду діяльності, для вирішення питання про тимчасове зупинення його дії чи про дострокове анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів;

6) подавати до суду позови щодо захисту прав споживачів.

 

 

Якщо вважаєте, що порушено Ваші права як споживача, звертайтеся до органів, що забезпечують захист прав споживачів:

 

Адреси і номери телефонів:

 

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Адреса: місто Рівне, вулиця Малорівненська, 91,Рівненська область, 33000

Телефон0362 633 630

 

УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

33028, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 5

 

Телефон 1: 0362221423

Телефон 2: 0362633855

Факс: 0362221423

 

Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області

 +38 (0362) 63-36-30 (приймальня) 
 +38 (0362) 26-67-13 (бухгалтерія) 
 33025, м.Рівне, вул.Малорівненська,91 
 vetmed@rivneprod.gov.ua

 

Управління захисту споживачів

 +38 (0362) 62-85-72 
 +38 (0362) 63-15-55 
 33010 м. Рівне, вул.Поповича,65а

 

 

http://www.city.kherson.ua/articles/zahist-prav-spozhivachiv?printable=1

 

https://vasylkiv.org/zaxist-prav-spozhivachiv/

 

 

 

ЗРАЗОК

Держпродспоживслужба України

вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001

 

ПІП скаржника

Адреса скаржника

Контактний телефон

e-mail

 

 

 

Скарга

 

10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн.

У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

  • копія звернення до суб’єкта господарювання,
  • копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
  • копія технічного паспорта;
  • тощо.

 

 

Дата                                                                                 Підпис 

Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь