Загальна інформація
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Смизької селищної ради, розміщується на веб-сайті Смизької селищної ради smyzka.gromada.org.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 35680, смт. Смига, вул. Заводська 1б (на конверті вказувати "Публічна інформація");
на електронні адреси: smyga-sr@ukr.net;
телефоном: (03656) 56-649.
3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до Смизької селищної ради за адресою: 35680, смт. Смига, вул. Заводська 1б.
4. Форму запиту можна отримати в Смизькій селищній раді за адресою: 35680, смт. Смига, вул. вул. Заводська 1б.
5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
9. Інформація на запит надається безоплатно.
10. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
11.1 Смизька селищна рада не володіє і не зобов'язана відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
11.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих приміток;
11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме не зазначено:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я селищного голови Про доступ запитувачів до публічної інформації