Смизька громада

Рівненська область, Дубенський район

1 січня 2021 року змінюється механізм прийому документів для оформлення державних соціальних допомог, субсидій, пільг та інших соціальних гарантій

Дата: 12.01.2021 10:22
Кількість переглядів: 1133

Управління праці та соціального захисту населення Дубенської районної державної адміністрації повідомляє, що у зв'язку з завершенням адміністративно-територіальної реформи та з метою наближення соціальних послуг до населення, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України  «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 28.10.2020 року № 1035, з 1 січня 2021 року змінюється механізм прийому документів для оформлення державних соціальних допомог, субсидій, пільг та інших соціальних гарантій.  

          Для призначення державних соціальних допомог громадяни зобов’язані звертатись до територіальних громад на території яких вони проживають, як виняток громадяни мають право надсилати документи поштою або через офіційні веб-сайти Мінсоцполітики.

Приймання заяв та документів для надання усіх видів соціальних допомог проводиться відповідно до вимог Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики від 19.09.2006  № 345, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.10.2006 р. за                № 1098/12972 (зі змінами).

        Заяви з необхідними документами щодо встановлення, призначення та виплати послуг соціального характеру,  приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчих органів сільських, селищної рад відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які (відповідно до графіка, (додаток 1).

Заяви прийняті уповноваженими посадовими особами виконавчих органів сільських, селищної рад реєструються у Журналі реєстрації приймання заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги (додаток 2). Після реєстрації заяви відривна розписка-повідомлення видається заявнику.

          Передача особових справ і документів заявників та отримувачів соціальної допомоги до Управління супроводжується Реєстром передачі особових справ, далі – Реєстр  (додаток 3),  який підписує уповноважена особа територіальної громади. Реєстр подається  у 2-х екземплярах.

Пунктом 1 вищевказаної постанови визначено, що заяви з необхідними документами приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської ради відповідної територіальної громади, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження Управлінню.

           Повнота поданих документів, правильність їх оформлення перевіряються  спеціалістом з прийому Управління. За відсутності всіх необхідних відомостей для призначення допомоги або наявності в особовій справі неправильно оформлених довідок тощо комплект документів з обґрунтованими поясненнями повертається спеціалісту територіальної громади, про що в у Реєстрі робиться відповідна відмітка.

         Довідки про отримання (неотримання) різних видів соціальних допомог та пільг видаються Управлінням в триденний термін на підставі письмової заяви або на запити сільських та селищної рад.  

        Роз'яснення з питань призначення та виплати всіх видів соціальної допомоги, пільг та компенсацій надаватимуться посадовим особам центру надання адміністративних послуг та виконавчих органів сільських, селищної рад.

         Крім того, з 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами прийматимуться посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з використанням Програмного комплексу «Інтегрована Інформаційна система «Соціальна громада», з формуванням електронної справи.

          Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді будуть передаватися відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь