Оголошення
ОГОЛОШЕННЯ
Виконавчий комітет Смизької селищної ради
оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
ВАКАНТНА ПОСАДА: |
ВИМОГИ до кандидата на заміщення вакантної посади |
Начальник відділу інфраструктури, архітектури, житлово-комунального господарства та енергозбереження Смизької селищної ради |
1. Громадянство України, вища технічна освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років. 2. Системні знання в області чинного законодавства, зокрема: - Конституції України; - Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції»; - законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень начальника відділу інфраструктури, архітектури, житлово-комунального господарства та енергозбереження Смизької селищної ради; - правила охорони праці та протипожежної безпеки; - знання основ діловодства та навички ділового спілкування. 3. Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. |
Документи, що подаються на конкурс:
1. Заява про участь у конкурсі;
2. Особова картка (форма П-2 ДС);
3. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік;
4. Копія паспорта;
5. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного коду);
6. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7. Копії документів про освіту з додатками;
8. Копія трудової книжки;
9. Резюме;
10. Дві фотокартки розміром 3 х 4 см.
Кандидати можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.
Документи приймаються до 25 березня 2021 року в приміщенні Смизької селищної ради вул. Б. Хмельницького, 37. Додаткова інформація надається за тел. (03656) 56-6-49; +380950569006.