УВАГА запланований виїзд сервісного центру МВС

Дата: 13.05.2021 09:49
Кількість переглядів: 469

26 травня 2021 року запланований виїзд сервісного центру МВС, який буде розміщений за адресою смт Смига, вул. Заводська, 1 б.

Для реєстрації (перереєстрації) мопедів необхідні наступні документи:

  • заява встановленого зразка (заповнюється в ТСЦ);
  • паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи) або:
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на постійне проживання;
    • посвідки на тимчасове проживання;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
    • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • документ, що підтверджує повноваження представника (у разі звернення через уповноваженого представника);
  • документ, де зазначена вартість транспортного засобу (для первинної реєстрації транспортного засобу);
  • документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху;
  • платіжні документи (платіжні доручення, квитанції) з кодом проведеної операції або  відміткою банку, відділення поштового зв’язку або код проведеної операції (реквізити платежу) про внесення плати в будь-якій формі, який можливо перевірити за допомогою державного сервісу перевірки квитанцій за адресою: https://check.gov.ua/ ;
  • документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу (крім випадків, передбачених абзацом двадцять другим пункту 8 Порядку);
  • у разі оформлення договору купівлі-продажу в ТСЦ, необхідно надати оціночну або середньоринкову вартість транспортного засобу та документ про сплату податку на дохід від продажу об’єкта рухомого майна (виключення становлять: легкові автомобілі, мотоциклі, мопеди. Необхідність надання оціночної або середньоринкової вартості та оподаткування виникає лише у випадку продажу/обміну протягом звітного (календарного) року більш ніж одного легкового автомобіля та/або мотоциклу, та/або мопеду).

Згідно нових вимог 2021 року власникам транспортних засобів одним із документів обов’язково необхідно мати сертифікат відповідності транспортного засобу для здійснення реєстрації такого транспортного засобу.

Сертифікат відповідності транспортного засобу можна отримати у відповідних суб’єктів господарювання, що підтвердили відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів.

За детальною інформацію  звертайтесь до головного спеціаліста (юриста) відділу правового  та організаційно-кадрового забезпечення селищної ради Ганни НАГАЛКА, тел.0950569006 або перейдіть за посиланням  http://riv.hsc.gov.ua/index/onlajn-servisi/Фото без опису


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися до розділу «Оголошення»

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь