Пошук

О Г О Л О Ш Е Н Н Я Смизька селищна рада оголошує конкурс  на заміщення вакантної посади спеціаліста  фінансового відділу Смизької селищної ради.

Дата: 12.07.2021 14:53
Кількість переглядів: 267

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснює бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.

2. Організовує реалізацію бухгалтерського обліку за такими складовими:

- облік доходів та витрат;

 - облік грошових коштів на рахунках установи;

- облік розрахунків по заробітній платі;

- облік розрахунків з бюджетом та позабюджетними соціальними фондами;

- облік розрахунків з підзвітними особами;

- облік розрахунків з іншими дебіторами і кредиторами;

- облік необоротних активів;

- облік запасів і малоцінних та швидкозношуваних предметів;

- облік результатів виконання кошторису;

- складання і подання звітності до відповідних органів;

 - організація проведення інвентаризації;

- організація контролю за фінансово-господарською діяльністю установи;

 - організація забезпечення бухгалтерського обліку;

- організація розвитку бухгалтерського обліку.

3. Складає на підставі даних бухгалтерського обліку та забезпечує своєчасне подання фінансової та бюджетної звітності, статистичної та податкової звітності в порядку, встановленому законодавством.

4. Здійснює поточний контроль за дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в територіальних органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань.

5. Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів.

6. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо: - використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій; - інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.

7. Здійснює аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності фінансового відділу щодо причин виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

8. Виконує функції уповноваженої особи з питань організації та проведення спрощених закупівель, закупівель в інтересах фінансового відділу відповідно до Положення про уповноважену особу.

9. Забезпечує:

- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

- контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель за публічні кошти Фінансового відділу;

- достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;

- повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються до територіальних органів Державної казначейської служби в процесі казначейського обслуговування ;

- зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності;

- користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан Фінансового відділу, результати діяльності та рух бюджетних коштів;

- начальника фінансового відділу даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

10. Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.

11. Забезпечує проведення щорічної інвентаризації матеріальних цінностей у встановлені строки, списання матеріалів та господарського приладдя.

 12. Здійснює аналітичний облік надходжень і видач витратних матеріалів та інших матеріальних цінностей, забезпечує належний облік та проведення щорічної інвентаризації, списання матеріальних цінностей.

 13. Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків у бухгалтерському обліку та штатній дисципліні, виявлених у фінансовому відділі під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства

14. Здійснює інші повноваження визначені законом.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходженняслужби;

-копію документа, який посвідчує особу;

- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного коду);

- згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- заява, в якій особа повідомляє, що на неї не поширюються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України  «Про очищення влади», надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України «Про очищення влади» або копія довідки про раніше проведену перевірку відповідно до Закону України «Про очищення влади»;

- декларація особи (кандидата на посаду), уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік, за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;

-заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками

-копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- копія трудової книжки;

- резюме

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см.

 

Особи, які працюють у органі місцевого самоврядування, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобіганнякорупції”.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Строк подання документів: 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу та оприлюднення на офіційному веб-сайті Смизької селищної ради до 09 серпня 2021 року включно.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

11 серпня 2021 року, 14.00 год в приміщенні Смизької селищної ради за адресою смт Смига, вул. Заводська, 1 Б.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Нагалка Ганна Петрівна, головний спеціаліст (юрист) відділу правового та організаційно-кадрового забезпечення селищної ради тел. (03656)  56-6-49,

адреса електронної пошти: smyga-sr@ukr.net

щодня з 8.00 до 17.00 години, крім вихідних днів

обідня перерва – з 12.00 до 13.00

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра

2.

Досвід роботи

-

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

1.

Якісне виконання поставлених завдань

1)вміння працювати з інформацією;

2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

3) вміння вирішувати комплексні  завдання;

4)вміння ефективно використовувати ресурси

(у тому числі фінансові і матеріальні);

5) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

2.

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотний зв’язок

3.

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

4.

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

1.

Знання законодавства

Знання:

1) Конституції України;

2) Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

3) Закону України «Про  службу в органах місцевого самоврядування»;

4) Закону України «Про запобігання корупції»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи службовця відповідно до посадової інструкції

Знання:

1) Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»

2) КЗпП України

3) Бюджетний кодекс України

4) Податковий кодекс України

 

       

 

Секретар селищної ради                                        Неля ПОЛЬОВА

 

 

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь