ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ соціального робітника “Центру надання соціальних послуг” Смизької селищної ради
1. Загальні положення
1.1. Посада “Соціальний робітник” відноситься до категорії “Робітники”.
1.2. Кваліфікаційні вимоги – повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи.
1.3. Знає та застосовує у діяльності:
- основи ведення домашнього господарства;
- організацію надання комунальних, побутових та інших індивідуальних послуг;
- норми та вимоги щодо догляду за громадянами похилого віку та непрацездатними громадянами;
- правила використання побутового обладнання, приладів, інструментів;
- основи дієтології та приготування страв;
- основи надання долікарської допомоги, санітарії, гігієни;
- правила етики та поводження з громадянами похилого віку й непрацездатними громадянами;
- правила охорони праці та безпечного ведення робіт у домашньому господарстві.
1.4. Призначається на посаду та звільняється з посади наказом по організації.
1.5. Підпорядковується безпосередньо директору “Центру надання соціальних послуг”.
2. Характеристика робіт, завдання та посадові обов'язки
2.1. Виконує під керівництвом соціального працівника або фахівця із соціальної роботи, фахівця із соціальної допомоги вдома комплекс робіт з догляду за людьми похилого віку та непрацездатними громадянами і, зважаючи на їх немічність, інвалідність або хворобу, надає на підставі зазначених у медичній карті висновків лікарів про ступінь втрати здатності до самообслуговування послуги, передбачені договором, який укладено між непрацездатним громадянином та комунальним закладом.
2.2. Доставляє додому на замовлення їжу, харчові продукти, медикаменти, промислові та інші товари.
2.3. Готує звичайні страви, а також страви за рекомендаціями лікарів.
2.4. Прибирає житлові приміщення.
2.5. Здає, одержує та доставляє речі та предмети домашнього вжитку з пральні, підприємств хімічного очищення, ремонтування тощо.
2.6. Вносить за дорученням плату за комунальні та інші послуги, одержує пенсію.
2.7. Вимірює температуру, викликає лікаря та супроводжує клієнта до лікувальної установи.
2.8. Допомагає клієнтові під час умивання, купання та інших заходів особистої гігієни.
2.9. Виконує роботи щодо ведення, обслуговування та впорядкування домашнього господарства.
2.10. Бере участь в допомозі у простому ремонті житлових та допоміжних приміщень, збиранні врожаю на городі чи присадібній ділянці, допомагає у забезпеченні клієнта паливом тощо.
2.11. Знає, розуміє та застосовує діючі нормативні документи, що стосуються його діяльності.
2.12. Знає і виконує вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримується норм, методів та прийомів безпечного виконання робіт.
3. Права
Соціальний робітник має право:
3.1. Вживати дії для запобігання та усунення випадків будь-яких порушень або невідповідностей.
3.2. Отримати всі передбачені законодавством соціальні гарантії.
3.3. Вимагати сприяння у виконанні своїх посадових обов'язків та здійсненні прав.
3.4. Вимагати створення організаційно-технічних умов, необхідних для виконання посадових обов'язків та надання необхідного обладнання та інвентарю.
3.5. Знайомитися з проєктами документів, що стосуються його діяльності.
3.6. Запитувати і отримувати документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх посадових обов'язків та розпоряджень керівництва.
3.7. Підвищувати свою професійну кваліфікацію.
3.8. Повідомляти про виявлені в процесі своєї діяльності порушення та невідповідності і вносити пропозиції щодо їх усунення.
3.9. Ознайомлюватися з документами, що визначають права та обов'язки за займаною посадою, критерії оцінки якості виконання посадових обов'язків.
4.Відповідальність
Соціальний робітник несе відповідальність за:
4.1. Невиконання або несвоєчасне виконання покладених цією посадовою інструкцією обов'язків та(або) невикористання наданих прав.
4.2. Недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
4.3. Розголошення інформації про організацію, що відноситься до комерційної таємниці.
4.4. Невиконання або неналежне виконання вимог внутрішніх нормативних документів організації та законних розпоряджень керівництва.
4.5. Правопорушення, скоєні в процесі своєї діяльності, в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.
4.6. Завдання матеріального збитку організації в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.
4.7. Неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.